Thursday, February 25, 2021

Adakah Ianya Benar?

Hari semalam lepas Pengarah Kesihatan dan PM cucuk vaksin, makin kuat puak-puak takut Freemason ni meroyan. Sekali imbas macam dah hilang akal pun ada. Sampai kehilangan akal mereka menjangkit ke saya bila saya pulak bercakap sorang-sorang "waduh takutnya mereka pada Freemason-Dajjal ni mengalahkan takut pada Allah, la pulak". Nasib baik saya kat rumah sengsorang kalau kat kampung, mak saya terdengar, harus dia panggil ambulan, angkut saya ke spital suruh doktor cek otak saya.

Sejujurnya saya memang percaya pun pada agenda-agenda jahat nak menyesatkan kita dari landasan Islamiyah ni. Dalam Quran pun ada ayat yang kata (kata yang saya susun ikut faham saya) "orang kapiaq ni takkan senang duduk kalau kita tak ikut cara dia". Tak Islamlah saya kalau tak percaya Quran. Kita la ni kat Malaysia pun kalau pandang kiri-kanan kita pun rupa luaran tu ada yang lebih kapiaq, dari kapiaq pun. Bukan nak kata oranglah, kita sendiri pun rupa tu dah sikit-sikit dah tak rupa nenek-nenek kita dah, kan. Kalau sayalah, kan, nenek saya pakai kebaya pendek kain batik macam nyonya-nyonya tu, saya? Kain batik masih ada. Kebaya pendek memang tak pernah ada. 

Pasal rupa, kita serah pada Allahlah,kan. Yang ada kini secuit je amalan yang bezakan kita dengan mereka, iaitu syahadah, solat, puasa Ramadhan, zakat---tunai Haji jika mampu. Memang mengerikan jika yang 5 ini langsung terdelete dari diri. Pasal direct invasion aka masukkan nano cip dlm vaksin memang saya akan gelak,lah. Macam mana mereka nak invade kita, sebab mereka jauh dari mereka. Tak cucuk nano pun ramai remaja kita tinggal solat dek non weh. Itu yang patut kita fikirkan. Macam mana nak galak mereka suka solat, sayang solat. Bukan meraung-meroyan pasal nano.

Saya fikir macam ni, kau nak budak-budak muda ni suka solat, kau solat dulu. Lepas tu tak payah kau pung-pang itu ini. Kau jaga penampilan, kau jaga adab, kau jaga segala-gala, kau jadi orang berjaya, kau bla-bla eh pendek cite kau jadi seorang yang ada influencer power level-level Black-Pink tu. Dalam pada tu segala tok nenek update internet kau, kau tunjuklah aktiviti solat ka, buat aktiviti meet and greet, berbuka puasa lepas tu solat sama-sama ka. Lepas saya percaya secara automatik orang yang suka kat kau, terikut-ikut nak solat jugak.

Nanti orang tuduh plak kau riak, kan. Riak ka? Mampuih piiii----laaaa depa nak kata apa. Kita cuma nak tunjuk solat tu yang sebenarnya a driving force bikin kita bersemangat dan bertenaga. Ini sikit-sikit nak tenaga, nak semangat minumlah LIVITA. Lepas tu meroya dalam LIVITA tu ada nano-cip Dajjal yang control kau terlupa solat hah acaner acaner---cer citer!!!!!  Aku tak katalah solat-solat je badan lesu jadi segar. Solat bagi idea kat kita menggoogle, ada tak alternatif lain yang dah memang ada dalam dapur kita setanding dengan LIVITA, tu je. Adooiii you are what you eatla, if you eat right, you don't need LIVITA pun.

Ok berbalik pada tajuk tadi "Adakah Ianya Benar?" Kalau kau tanya, memang saya percayalah, perancangan Yahudi, Nasrani ni memang Benar ada. Tapi saya malas nak fikir pasal itu semua. Saya percaya Allah benar-benar ada. Allah lebih berkuasa dari Dajjal, itu lagi. Fokus ajelah pada Kuasa Allah. Saya bimbang kalau kita terlalu memikir pasal black hidden agenda puak-puak Dajjal ni, kita pula nanti jadi nampak serupa orang gila yang meroyan ntah-apa-apa tah. 

Nak tengok contoh content obsess Yahudi yang bikin pemiliknya dah serupa orang gila? Meh tengok konten kat bawah ni. Saya cuplik dari FB------


Jika kita perhatikan secara mata keranjang ada mata bathin. Kita akan jumpa huruf Y sangat jelas pada foto pertama. Jika kita belajar ilmu sesiku, tangan saja disilang untuk hasilkan huruf Y.
2. Foto kedua ini berkaitan jarak dan theorem Pythagoras dalam formula segitiga. Jaraknya cukup untuk menghasilkan segitiga membentuk bucu diatas menjadikan sudut 45 darjah . Huruf A jelas kelihatan.
3. Foto ini diambil mengunakan camera DSLR single lens jarak 0.75 meter untuk hasilkan imej silang H pada tengah jajaran foto.
4. Huruf U sengaja dibentuk pada jajaran tengah antara dua individu penting ini. Jika kita bilang U disepit antara huruf D yang ada dalam ejaan 'Yahudi' dan huruf N yang ada dalam ejaan 'Neraka'. Apakah kita tak sedar lagi? (Selalu kena tanya nie)
5. Jika kita perasan huruf D berada ditengan tengah pada foto ke 5 ini. Bermakna ia tersepit antara kiri dan kanan. Ia seperti kita sedang disepit oleh teori illumination .
6. Sebagaimana bermula gambar pertama kita sengetkan agar vaksin tak tumpah waktu cucuk. Begitu juga gambar terakhir. Huruf I jelas kelihatan disitu.
Siapa yang tak nampak semua ini memang mata hati dan pusatnya telah tertutup kesan makan daging kartel tidak halal bulan lepas.

Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Foto 6















No comments: