Wednesday, September 18, 2019

MaMa Dajjal????

Ada kawan FB yang bagi saya video mendakwa DAP itu bla bla bla----pesuruh Dajjal la. Saya kata balik iya ka begitu? Saya selalu membayangkan ejen Dajjal ni macam keluarga Rothchild yang kaya-raya, licik dan genius itu. Tak nampak pulak DAP macam. Cer teker certeker family sapa yang nampak macam itu?

Saya ni pula bila sebut Dajjal je saya membayangkan orang Islam terpaksa tambat anak bini kat tiang, tapi akhirnya anak bini ni bolos juga dan menyerah diri kepada Dajjal. Adakah sekarang ni orang Melayu terpaksa menambat anak-bini mereka di tiang untuk mencegah mereka dari datang kepada DAP?

Saya cakap je kat kawan yang saya tak ambil port pasal Dajjal sebab percaya pada Ali Imran Ayat 54. Saya cakap macam tu sebab saya nak pergi event ini. he he....


Sekarang ini baru saya faham kenapa dulu ada anak keturunan Nabi + Raja Acheh meroyan-royan tuduh saya yang bukan-bukan. Rupanya dia dah dapat nampak dalam kasyaf yang saya akan berselpie dengan MaMa- MaMa Dajjal.

No comments: