Thursday, September 19, 2019

MaMa Dajjal??? 2

Sejak PH naik ni, benda yang derang asyik buat ialah jual aset Khazanah. Bila orang tanya kenapa jual? Tun M kata Khazanah dah menyimpang dari tujuan asal. Khazanah ni beli tujuannya beli saham-saham syarikat sakit, bukan syarikat untung macam hari ini. Itu pasal mana-mana saham untung akan di let go.

Ko rasa?

Aku rasa kat Malaysia ni tak payah ada Dajjal. PM Malaysia sendiri di"back-up" dengan Mak Immam, Pak Immam DAP dah cukup untuk pelingkup Negara.

Adakah PM tu sebenarnya pesuruh Dajjal? Saya rasa tak juga sebab dia yang banyak berperang dengan ajen-ejen Dajjal Mat Salleh. No 1 kawan gaduh dia George Soros. Saya rasa dia nak jadi macam Soros, macam Rothchild. The Freemason wannabe. Tapi tak menjadi pun. Ko tunggula kalau jadi Abang Non PM 8 atau sikit hari dia mati, saya yakin belum Najib masuk jel, anak-anak dia masuk dulu.

Saya ada bawang-bawang Tun dengan seorang kawan. Kami bawang gini. Tun ea, kalau betul anak selamatkan anak-cucu, masuk balik UMNO ajelah. Bubarkan Parlimen secepat mungkin. Tolong UMNO menangkan Muafakat Nasional-tajaan BN-PAS. Insya Allah kalau gabungan ini menang, keluarga Tun tak akan diusik. Yang dah lepas tu lepas lah. Kalau DAP-PanPKR Malaysian Malaysia berkuasa penuh belum tentu TUn selamat, walau Mukhriz Mahathir jadi PM. Kalau Tun mati, anytime derang boleh bagi undi tak percaya sama Mukhriz.

Saya berani cakap keluarga Tun tak akan diapa-apakan, sebab saya ni Melayu. Saya tahu Hati Melayu lain sama macam saya. Hati Melayu tidak sampai kalau dah menang sanggup pancung kepala pemimpin terdahulu macam berlaku disekian banyak sejarah.

Yang tajuknya MaMa Dajjal tu dah kenapa? Apa kaitan dengan Tun. Tak saja nak sambung cerita yang kat Malaysia ni pesuruh Dajjal tak payah mari bukak cawangan, pun. Kalau betul ada cawangan, cawangan tu dah bubar kut. Ahli-ahlinya mati akal nak memikio tak sanggup nak bertanding dengan, "kecerdikan" Tun & Imam-Imamah DAP. Takut derang nak duduk Malaysia lama-lama, takut menjangkit "kecerdikan-pelik-ini" he he-----

No comments: