Thursday, June 30, 2011

BOS KO VS BOS AKU

Saya tidak akan pergi ke perhimpunan BERSIH walau pun saya orang PAS, sebab saya perempuan. He he he…cubalah suruh anak menantu perempuan Nik Aziz turun. Kita nak tengok juga Nik Amelina yang glemer tuh. Ada turun ka? Memang tak cantiklah orang perempuan turun ke jalanan lagu tu. Tapi orang kata hujah ini sangat mengada-ngada, kita cakap plak kita ini kerja gomen. Lepas tu mereka cakap plak kita jaga perik nasi. Kita cakap plak Ambiga tu anti shariah. Ambiga takut kalu shariah law ganti common Law Negara kita tak dikunjungi pelabur. Ambiga perempuan jahat sangka, Islamofobia, jadi kita tak nak berrally di blakang perempuan jahat sangka seperti dia.

Abeh tu korang cakap lagi, itu dulu sekarang dia dah berubah, cerita Bersih tak sama dengan cerita Shariah Law. Ini cerita pasal electrol list kita yang kotor dan minta pohon dibersihkan. Dah, dah, dah lah tu, orang tak turun, tak nak turunlah tak reti bahasa betullah. Orang tak nak turun bukan pasal orang ni penakut blab la bla dah jadi sama jahat juga dengan bos orang. Cuma orang rasa bos orang ok aje. Bos ko tu yang jahat sebenarnya tapi ko beriya-iya kata bos ko baik, bos orang yang naya sama bos ko, bikin crita yang bukan-bukan.

Eish sakitnya hati saya cuba nak bagi tau yang bos saya ok, saya kata bos saya ok, bos saya oklah. Cubalah buat reti bahasa sikit. Apa bos saya rahsuah, kroni, suka mean pempuan, ntah saya tak nampak, yang saya nampak bos saya pun sama tonggang tonggek sembahyang ,pegi mekah keliling kaabah. Ok aje. Bos ko tu, saya tak kata, tapi ini orang intelek yang kata BERSIH bos ko tu sebenarnya “self-serving agenda of a deeply-flawed politician”

Read my lips “deeply-flawed politician” ha memang betul itu memang saya nampak, masa bos ko duduk kat Treasury memang, memang dia memang buat banyak hal. Ha!

No comments: