Sunday, May 21, 2023

Wat's Man Want?

 Apa lelaki mau rasanya samalah juga dengan apa yang perempuan mau. In this context, dalam rumah tanggalah kan apa yang kita mau. Basic necessity makan minum, tempat tinggal dan sex. Sebagai orang perempuan ni lemahnya bab-bab atas katil ni kadang moody. Itu komplen orang lelaki. Orang pempuan pulak komplen bab-bab duit, tempat tinggal, orang lelaki ada yang tak sedia dengan cukup. Yang basic-basic je mana cukup, kan? Tak semua lucky dapat laki kaya. Kalau dapat kaya pulak bizi cari duit, dah majuk. Kalau kaya dan tak busi, cukup masa pempuan tu pulak dah tak berdaya---so laki pun, mulah nak tambah cawangan, alahai konfliks lagi, lagi dan lagi. 

Pendek kata, popuan nak sentiasa ada mood tu agak sukar, kami ni emosi bla bla bla. Ada masa/cukup masa ada yang memang terus tak ada mood. Katanyalah. So orang lelaki kebanyakkannya tinggal bertabah menunggu mati. 

So, bagi lelaki tak nak ada konfliks berkahwen dengan robot itu mungkin satu pilihan yang boleh dipertimbangkan. Ni hah ni Elon Musk ada jual ni, hurm selesai masalah. Katanya taklah mahal sangat pun USD20k je.



Elon Musk dan syarikatnya sedang berada di peringkat akhir dalam pengeluaran Isteri Robot. Pengeluaran Isteri Robot dijangka akan dilancarkan pada September 2023. Mereka akan sampai di Afrika menjelang November 2023.

Isteri Robot akan menggunakan bateri yang tahan mengikut kitaran haid. Bateri hanya akan dicas selama tiga hari penuh dan beroperasi selama sebulan. Untuk bersentuhan dengan Isteri Robot, diperlukan Kata Laluan, Corak atau Cap Jari untuk mengelakkan tertukar shuben.


Tapi bagi kita yang Islam ni tak bolehlah buat macam gini. Nak beristeri syaratnya nikah dan syarat sah nikah yang utama ialah perempuan, lelaki. Robot memang tak boleh. 

Ok dalam hal lain ko rasa kenapa Elon Musk buat robot isteri ni? Dia nak tolong kawan-kawan dia je tu. Tolong diri sendiri jua. Perempuan ni kalau dia hot dia pun boleh satu masa rasa bosan, tinggalkan kau. Robot ni dia tak akan tinggalkan kau. 

Kalau ko tengok gambar ni kau mesti marah, terancam bla bla bla, kan? Tak payahlah nak rasa begitu. Fokus je dengan diri sendiri untuk berjaya. Kau kan orang Islam, kata Islam pimpin dunia. Macam mana Islam nak pimpin dunia kalau kau  sibuk salahkan orang lain, sampai kau terlupa nak mandi, lupa nak pegi kerja, lupa nak cari duit untuk family? 

Atau kau sibuk berpolitik sana, berpolitik sini. Dah habis musim mengundi pun ko sibuk main politik jugak.

No comments: