Wednesday, May 24, 2023

APA MAUnya LELAKI ni, Kan?

Nak sambung sikit lagi, sikit lagi pasal bini Robot Elon Musk tu, kan. Macam tak boleh move on je dengan minah robot tu he he---Bukan minah tu sangat, tapi si Elon tu le. Ala kalau yang nama pempuan ni, apa ke jeneh pempuan le yang dia tak boleh dapat, kan? Semua dia boleh sauk gitu-gitu je.

Kenapa robot tu. Kalau saya Elon,lah kan, bukan saya nak robot tu sangat, tapi ni business masa depan. Kira yang saya menari ria dengan robot tu kira promosi je tu. Betul ka saya ada isteri robot, tu belakang cerita. Yang pastinya saya ada data sapa langgan patung mainan. Pasaran memang baik/luas. Saya nampak prospek produk patung ni. Bila diteliti profil pelanggan, mereka kalau setakat USD20k memang tak de hal prospek ni keluarkan untuk teman mainan yang interaktif. Market menunjukkan ia satu perniaggan yang menguntungkan. So, saya nampak ia satu pelaburan yang menguntungkan dan saya sedia keluar modal.

As CEO dia juga tahu, happy man is a happy worker, he just want to bring joy to this dull, stress full world. Imagine lah bini kau 24jam suruh kau tawan dunia, tawan dunia. Perbetulkan dunia. Dunia ni banyak yang tak betulnya bla bla--, tak pun jenis pempuan yang tak bolehlah orang cuit dia atau jenis yang dia terasa tercuit, je mulalah dia nak "get even" orang kata jenis yang "an eye for an eye"--- Sayang have to do something sebab dia dah korek mata Ai. Ai nak you korek mata dia balik---uina boleh sakit mental kau kalau berumah-tangga dengan orang sebegini..

So, don't you agree with me that this happy sexy robot can be a solution to fix this problem? Well I know, mati hidup balik pun ko tak kan agree dengan saya. I know you ada better solution, absolute solution. I know. Just show it to the world your solution. Apa? Without political will is hard for you to show it to the world? ho ho ho---no wonderlah you all ni PRU dah berbulan berlalu pun tak sudah-sudah lagi cerita pasal politik.  he he he---

No comments: