Thursday, November 7, 2019

USTAZ WAHABI????

Apa ke bendanya Wahabi ni saya pun tak tahu. Yang saya tahu kawan-kawan Ahli-Sunnah saya kata Wahabi ni jahat. Jahat macam Syiah ka? Ntah walluaalam.  Hari ni bos besar saya, sapa lagi si Menteri Mentot tu leerrrr---- telah dikata-kata sebagai menteri bodoh yang nak mewahabikan rakyat Malaysia dengan membawa ustaz-ustaz Arab ajar Maths, Science, bla bla bla---

Saya ni satu je Mentot nak bawa sapa pun bawalah dia menteri suka hatilah apa dia nak buat pada sistem kita, kan. Kalau kau rasa dia akan menghuru-harakan keturunan kau, next PRU jangan undi, sudah. Dah kau pum pang pum pang kutuk si Mentot ni, maka adalah orang yang naik angin dan troll kau balik. Tu lah sapa suruh troll Mentot, kan dah kena.

Saya ingat yang mengtroll siMentot ni orang pembangkang, yang masa dulu derang kerajaan lagi orang pandai-pandai kata bodoh piang. Tapi saya sungguh terperanjat bila dapat tau yang mengetroll dia macai bos dia sendiri----.Iya tak ya juga orang bodoh takkan nak kata orang macam si Mentot tu bodoh, sudah tentulah yang kata Mentot bodoh adalah orang yang rasa diri dia lebih pandai dari Mentot, kan? Sapakah yang paling pandai dalam Malaysia ini, kalau tak bos si Mentot tu sendiri?

pergh!!! cam no tuuuu?



No comments: