Tuesday, November 12, 2019

CONSISTENT 3

Ingatkan hari ni dah nak buat cerita lain, tapi cerita semalam tak habis lagi. Ni nak cerita, saya dok bukak FB, terbacalah Ustaz Munga Mentot tu bermadah dalam sana. (aik kata tak suka, tapi awat follow? eeeh kenalah follow, bos besar kita tu, nanti orang kata tak support cerita bos dah cerita dalam FBpun tak tau lagi. Ketinggalan, tak update)

Hah ni apa cerita? Nak cerita, haaa nasib baik saya pi hospital, tak harus saya dah paranoid Ustaz Munga dok marah kat saya sebab mengata huduh kat GF dia he he he----- Buleh kau!!!! aku bukak-bukak FB si Mentot tu bersoal jawab sendiri. Dia soal, dia jawab baliklah--- dia soal Membaca untuk apa? Lepas tu dia jawab balik ntah apa tah dia jawab lupa la--- yang aku dok ingat baca untuk jadi pandai dan bina negara--- pasai pa hat tu yang dok ingat, sebab dok teringat peminat Mentot kat sebelah aku ni laaaa----bina negara, nak tegelak, aku aiiihhhh---- binala sangat, kan.

kalu hok kata tengok peminat dia pun kita dah tergelak, tengok bos aku tu, lagilah nak gelak. Tapi dah bos kita, takkan kita nak gelakkan bos sendiri,kan? Dalam kita dok gelak-gelak bos kita, rakyat kat bawah dok gelakkan kita. Dah duduk bawah dia, kalau orang gelakkan dia, makna hat kita-kita sekali pun kena gelaklah tu---

Lantak pi , aaiiihhh, nak gelak kat orang, nak gelak kat diri sendiri ka,---- tok sah dok ngata-ngata sangat, aiih, dia nak baca apa bacalah. Mu tu kalu kata kawan mu besok leka membaca, mu kena siapkan kerja dia, mu sabaq na--- sabaq tu separuh dari iman.

Adooiii aii tak habis-habis bos Mentot kena troll.

No comments: