Thursday, November 14, 2019

Consistent 4

Sambung sikit lagi naaa----

Ni kali mereceh, nak dok mengata orang sambil dok up up diri sendiri. Biasalah manusia zaman canggih, ni. Kalu tak de orang dok puji kita, kita up status siok sindri puji diri sendiri, kan? he he. Yang penting kita tak muuruuung. weeeh weeeh weeh, saya pi ceramah pendek pasal konflik, kaunselor pi bagi test kat saya na--- hah rupanya saya ni kendali konflik dengan melarikan diri. dok cerita bagusnya orang macam ni memang tak tak akan bergaduh, payah nak ada konflik dalam diri dia. Nak berkonflik macam mana belum start drama dia dah cabut dulu. Buruknya pulak, orang menyelesai masalah lagu ni lah selalu dapat kemurungan. Dia tak dapat lari dia murung. atau dia dah lari siap-siap, dia rindu menyesal tak sudah lah puloookkk. he he---

berbalik pasal nak puji diri sendiri ni dan merendah-rendahkan orang ni, hah tengok macam saya ni, tak de saya amik port nak ubah itu ini, fokus hat kerja jah. Bila dah fokus, kalu bos tak perasan, pun, sekurang-kurangnya bos tak memokak kat telinga kau kije tak siap--- lagi satu kalu kije dah siap, adalah ucapan-ucapan terima kasihnya. Kau tak seronok ka dapat emel bertela-tela macam saya ni?

jom tayang sikit emel naaaa---





No comments: