Thursday, August 9, 2018

Onar Marina Part2...

Sambung cerita semalam....

wah masih viral, masih hangat lagi pasal perjuangan Datin Marina Mahathir ni. Baguskan ada Datin macam ini, sekurang-kurangnya kita bercakap pasal ini dari mendiamkannya diam-diam sahaja tanpa pembelaan.

Sekurang-kurangnya orang mau bercakap dan bercerita. Cerita agak sedih....

baca di sini....

kan? Kalau tak ada Datin, belum tentu cerita begini sampai ke mata kita untuk dibaca.

Cerita-cerita pasal LGBT, kan saya ada satu cerita yang diceritakan oleh ofismate saya. Cerita pasal kawan baik suaminya.....

Kawan baik suami offismate saya memang hensem tapi masih single sampai sini. Kalau dah hensem, kerjaya pula tu stabil ramailah mulut yang bertanya,kan. Susah hati kita kalau kawan kita yang macam itu masih menyendiri.

Tapi kawan cool tak kawen-kawen sampai kini. Pada sahabat baiknya dia meluahkan rasa hati yang dia memang tak ada nafsu kat perempuan. Kalau dengan lelaki seronoklah pula rasanya. Dia cakap dia lebih suka tengok lelaki dari perempuan. Pun begitu, idakla pula dia mengunyit.

Saya tak tahulah if cerita ini betul, atau rekaan ofismate saya aje. Tapi saya tulis atas apa yang dia ceritakan pada saya. Mungkin bila cerita Marina ni hangat, ada individu-individu suci sebegini boleh tampil bercerita.

Dengar cerita orang memang best, tapi malaslah nak dengar cerita viral LGBT ni, kan. Dari zaman Nabi Luth lagi dah ada cerita derang, eeeiii tak boring ka dengar cerita sama ulang-ulang...

Saya lebih suka tengok video macam ini. Hari ini saya tengok besok lusa harap dapat join usah-usaha sebegini.

No comments: