Monday, February 24, 2020

POST DEMO si RIMAU

Hari ni turun Demo--- beberapa hari lepas tu Atuk suci and the gang semua letak jawatan he he---Punyala power si RIMAU and de gang ni, kan he he---well actually rasa kebetulan jak tu. Tak de kene mengena dengan perhimpunan nyamuk tu. Sebelum tu pun dah berkeriuk-keriuk derang ni nak bentuk satu pakatan baharu bagi menggantikan pakatan yang ada pada hari ini.

Satu hal yang saya rasa, saya rasa macam psiko-psikik-perasan-penganalisa-psiko-tersohor dunia ialah, saya rasa, hah, berapa banyak aku nak rasalah, kan--- Saya rasa Atuk suci dan penasehat dia dah putus akal nak memikio macam manala nak pulihkan semula pasaran saham yang dah jatuh teruk ni. Tak de lain caranye melainkan buang si Apek Cina blajar akaun sekerat jalan tuh----

Jadi Atuk pun buat stunt yang mengejutkan pada hari semalam. Atuk letak jawatan, dan Pakatan Atuk pun terkubur sama---Lepas ni bolehlah lantik orang yang betul untuk pulihkan pasaran. Hah hang kalau pandai, pakat-pakatlah pilih mana saham blue chip yang dah murah-murah tu, kompem lepas ni naik balik he he sekian---

hah cer tengok ni,  baru sehari rakan-rakan Atuk suci direhatkan, market pun naik he he

Gambo demo? alah pi carik sendirilah malas nak tepek kat sini.

No comments: