Sunday, October 6, 2019

Mardhee the Vass---Perihal Bini No 2 Dr Maszlee/Maza

Odahkan, eh saya Mardhi, memang cukup meluat tau dengan pempuan yang tak tau malu terang-terang cakap dia tak kisah jadi bini No 2, ka 3, ka 4,ka,kan? Pada saya perempuan begini musuh ketat saya. Saya isytihar PERANG---PERANG. Bukan berarti saya tolak atau anti poligami. Yang saya perangi ialah perempuan gatal yang menaruh hati kat laki orang. Anti-Perempuan gatal dengan anti-poligami adalah dua perkara berbeza, tau. Tak sama.

Jadinya memang saya jaki betullah dengan minah sekoq kat opis ni. Saya pun tanya Minah ni if dia ada pergi tak 2 event di Ibukota yang selalunya memang Minah-minah jeneh macam ni suka nak pegi. Satu acara tulis menulis, lagi satu acara Politik-politik yang ada buah hati dia di sana. Dua-dua dia tak pergi. Saya memang jangka pun dia tak pergi. Sebab dia tu berangan je lebih, bukan dia ada kaki pun nak pergi acara-acara macam tu. Buleh saya minah Odah kaki bawang ni pulak yang berkaki-kaki pasal benda-benda macam ni. he he he---

Saya saja tanya kenapa tak pegi Program di Malawati tu. Saya pura-pura terkejut kenapa dia tak pegi sebab kedua-dua pujaan hati dia ada di sana? Dia kata tak dapat jemputan. Owh  Ada ka dia kata nak pergi majlis tu by invitation? Eh bukan open ka macam event Muafakat Nasional kat PWTC hari tu. he he---- Odah lupa pulak dia kan bakal bini No 2 Dr he he---adoiiii berangan dia, kan tahap dewa. Belum lagi jadi bini perangai dah macam itu.

Saya saja lagi nak ngenakan dia tanya if Dr Maszlee ada ka idak. Memang saya tak nampak satu pun gambo sikemetot tu dalam gambar-gambar yang dishare dalam group. Rupanya memang ada tapi dah dok kemetot sangat,kan, jadi tak nampak le. Dr Maszlee memang datang, tapi yang dijulang Encik Semburit Aszmin Ali. Alahai--- Bila kita google internet ada pun gambo si Kemetot tu, terselit-menyelit dia kat sebeleh tukun TUA tu he he---

Gitula cerita saya mempendajal pempuan gatal tu. Hari ni ajelah saya dok menjaki dia. Esok lusa lupalah saya. Teruk dah dia kena minggu ni dek gara-gara angannya yang sangat tinggi tak berpijak di bumi Nyata itu.

Banyak betul benda yang menjengkelkan dia dah buat, tapi saya takle ada rasa sampai jadi stress dan kena terapi minda dengan menulis. Cuma dua tiga minggu ini dia memang "teruk" sangatlah yang jadi sampai saya terpaksa berterapi di sini. Saya akceli dengan dia tu ok ja. Banyak kali juga dia buat saya marah tapi tidakla saya marah sampai mengumpat-bawang dia di sini. Tapi, tu,kan bila dia buat orang lain marah dan tertekan, lantas orang itu mengadu dengan saya, itu-ini, hah itu yang saya jadi meluap-luap marah dan bercerita di sini.

No comments: