Thursday, August 17, 2023

SENJATA

 


Aku tak sangka pulak kawan aku yang genius pegi Imperial Kolej dan dapat CGPA 3.98 tu boleh terkinja-kinja seronok dengan keputusan seperti gambar di atas. Katanya ini sikit lebih kuranglah terbukti kerja jahat Pudin dan Pizi, sudah Allah patah-patahkan dengan beri kemenangan pada TSMY. Abeh yang bertahun dia dengan cik BESAN YTL dia menyakau duit 1BestariNet tu hapa? Najib ka yang sakau? 

Aku frust ka TSMY lepas dari pertuduhan ini? Apa pasal pulak aku nak frust? Kan aku dah cakap awal-awal penulis report ni tak report pun kalau finding derang masuk bakul sampah. Pentaksub aje yang percaya kisah TSMY dengan YTL, dengan dana Darurat Kobid itu direkacipta oleh Piji dan Pudin. Aku rasa sengaja dilepas kan sebab lepas ni Bang Non ajak berciom-molot. Ko ingat Bang Non tu buduh, ka? Dan TSMY  berperinsip sangat ka? Kita tengokkan aje perkembangan seterusnya. 


  

No comments: