Monday, December 10, 2018

TH oh TH

Mujahid buat hal lagi. Hari ni, minggu ni dia attack TH pula. To a certain extend aku rasa dia dah kena candu %&&#!*#!$) (mencarut) ayam DAP dap dap dap agaknya..

Rasa memang geram pun ada. Dulu Rafizi selalu attack TH, ni dia la pula. Tapi bagusla kalau TH kena selalu attack agar pengurusan TH lebih berhati-hati jaga duit pendeposit. Tapi bila serangan macam yang Mujahid cuba bawa hari ni memang aku menyampah. Sebabnya tak ada lainla, sebab dia bukan "ahli". tu je. Kalau Rafizi tu aku ok lagi,lah sebab dia ada back ground account. Lagi satu yang mula buat bising tu PwC. Bukan aku nak kata PwC tak bagus, bila asyik2 TH je kena, mulalah aku paranoid, "ini agenda dengki kita dapat return bagus tetiap tahun, lah ni"

Guna otak kaulah,kan kau simpan bank, aku tanya bank mana bule bagi kau 5%-6% setahun. Kalau dulu lagi best, 12%. hah!!! dengkilah tu. Cubalah jangan dengki sangat, korang, macai--lembu DAP dap dap dap dah dapat lebih banyak habuan duniawi. Kami ni marhaen nak menabung pergi Haji, tolonglah jangan dengki sangat. Apa kau dapat? kau nak write off balik, tahun-tahun akan datang kau nak bayar percent aras-aras bank komersial lain ka? Lepas tu apa kau DAPPPAAATTT????

Dengki!!!....

On separate note,

Yang aku nampak besok yang meruntuhkan Islam ni, yang bukak jalan pada musuh Islam, jadi ajen Yahudi, Freemason, bagai ni, ustaz-ustaz juga akhirnya nanti ni. Itulah "TULA" selalu sangat tuduh orang sekolah sains, sekolah sekular agen yahudi.

Mak aku selalu pesan, kalau nampak sesedara baru balik UK, balik US, dah mula dah nak macam lebih omputeh dari omputeh jangan kutuk-kutuk dah sesat. Butul kata emak bila aku dah umur-umur tua macam ni, ok jak "abang-abang", "kakak-kakak" yang dulu tegedik-gedik lebih omputeh dari omputeh, tu. Biasalah kita Melayu baka ni, memang begitu, bila dah pencen baru nak cari Masjid, sejadah, quran bagai. And derang yang dulu pi UK, US, bila pencen, memang pencen berbaloi-baloi, nak pegi umrah tetiap tahun pun bule. Aji tu aku rasa kalau Saudi tak bagi qouta, harus derang naik Aji tetiap tahun.

Aku? Main dam Aji, pun memang sekali round aku dah "bungkus" tak sempat naik naik Aji, buah aku habis dah kena makan lawan.. he he he

Nak bawak mak gi umrah pun terpaksa ikat-ikat perut. Nak gi Haji pun mengharap dividen tinggi TH.

No comments: