Sunday, November 20, 2022

APA Cerita Hari INI---

 Sejak 2 menjak ni memasing tengah demam mengundi---pendek cerita keputusan semua luar jangkaan sangat-sangat. Personally aku suka BN go solo jak, tapi ntahlah tetiba BN jadi king maker. Both PN dan PH yang menang kerusi terbanyak, tak ble nak bentuk kerajaan. Tak dapat simple majority. So terhegeh-hegehlah merayu kat BN yang 30 ketul tu.

Ai is ok je memana pun BN nak pilih. Tapi for me to be fair pilihlah Abg Non sebab dah sah-sah parti dia yang paling banyak dapat kerusi. Sangat tak adil bagi kat Abah Cow walau beza undi deme 9 kerusi je, beza waima satu kerusi pun tetap beza juga, tetap mendahului. Itu pada akulah.

Lagi pun aku, kan monster he he-- dah itu hari ko kata-kata monster, monsters hah amik kau kali betul-betul monster datang. Kalau betul Bang Non monster ajen Mosad yang melacurkan Islam, so be it. Kau orang jugak reramai yang seru-seru benda tu. Adan uker---As for kuli gomen aku ok-ok aje dengan memana PM. Kita kije makan gaji. Sapa-sapa yang pernah rahsuah, amiklah, terimalah hukumannya. 

Kalau dapat Pak Lebai, pun aku ok. Waima Lebai gatal. Kalau gatal, biasa lebai gatal tak kacau orang macam aku, tapi kalau dia biol nak kacau jugak. memula aku layan, dulu, lepas tu aku bubuhlah racun dalam makanan dia, kasi dia mampus, hah gitu he he---




No comments: