Friday, October 15, 2021

Pompuan Bengong---

 

Poster ni ada kawan FB share le---dengan caption, lelaki berani jak sanggup share benda macam ni. Pada saya lelaki kalau share benda macam ni normal,lahkan. Yang tak normalnya pempuan yang share benda macam ni. Dah biol ka apa? Desprado, terdesak sangat ka? Kalau yang bersuami dah bercucu bagai attention seeker ka?

Lagi satu kalau lelakilah yang share, saya tak rasa apa-apa pun. Tapi bila perempuan yang share memang saya rasa kalau ada depan mata memang aku dah kremyam dia jam-jam tu jugak. Nasib baik la boleh jumpa dalam FB je. he he

Speaking of terdesak, dalam FB tu kadang ada aje live pompuan tunjuk tek, tunjuk segala bagai dengan caption, I want a boyfriend, gitu-gitula. Aku rasa pempuan macam tu lebih real dari pempuan yang dok share poster kat atas tu. FAKE!!!

Malas aku nak bebel pasal pasal pompuan acah-acah suci, nilah---dia tengok pempuan macam Kak KM dia kecam dia pun gatal jugak tu. Aku kalu tengok pempuan-pempuan macam gini kepala otak imaginasi aku dok terbayang pompuan gersang tak cukup kena sental, nagis kat bucu katil sambil gentel bijik tasbih, je.

Ok speaking of Kak KM (eh, masih tak ble move on lagi, ka?) Payah nak move on dengan Kak KM ni, aura dia dah memukau he he---

Ok speaking of Kak KM ya, sekali lagi saya ulang Kak KM. Saya suka dengan kontent ada sorang abang yang saya kenal dari group support Najib ni. Kontent dia jujur, tapi jujur berlapik-lapik, berseni. hati nurani nan halus jak boleh baca lapis makna terdalam---

Aku tak ingat apa abang tu tulis--tapi sikit lebih kurang begini bila dia ulas perihal ada ustazah pun tumpang semangkok balun Kak KM. Pendek cerita, pendek, sontot sampai jadi bahan mencarutnya begini dalam bahasa aku, satu ayat pun bukan dalam bahasa abang tu. Ini bahasa aku sendiri mengikut kefahaman aku, abang tu cakap begini "abangkan kalau nak berangan melancap, abang lebih suka bayangkan ustazah dari Kak KM. Utazah Ayu manis-manis, redup wajahnya. Kak KM simply not my taste la"

Amik kau setepek---ko jangan bajet suci sangat bertudung lituplah kunun kau terselamat dari membahang nerakakan nafsu-syahwat (SEX) orang lelaki, ea. Kau buat kontent bersyarah dengan ayu wajah manis kau, lelaki yang tak seharam-jadah-mana pun tengok kau, kalau kena timing (time bini gantung telekung, mangkali kut) boleh tejongket jugak batang konek dia tau.

Itu pasal ada pompuan bertudung litup pun kena rogol, kan? Lepas tu ko salah budak pempuan yang buat live "I wanna bf tu" ka? Ko rasa?  

oklah aku nak gerak balik kampung ni---chow dulu.

No comments: