Thursday, June 17, 2021

Power Girl---Girl Power?

Opps she did it again---

Me or her? Both la tu, girls memang satu sikap girl yang menjengkelkan ialah suka "did it again-again and again, walau dah sumpah don-wanna-do-it" agaknya kut. 

Saya bukan nak tengok, tapi benda dah viral, lalu depan feed kita,kan so tengoklah. Tapi tak berani nak tengok lama, takut aura negetip-benci yang ada dalam bidio tu menjangkit ke saya. Tak tau le dia belakun ke atau betul-betul benci. Pasal apa plak ni? Hah, pasal Bonda Datuk Prof Dr le tu, pasal sapa lagi. Bidio dia yang marah-marah sangat pasal pempuan-pempuan big-big bos yang tak kawen-kawen tu le. Share kat sini---malas le pulak nak mencarinya. Kalau rajin, saya godek, nanti saya tepek

Saya tengok sekejap, cepat-cepat saya scroll. Sama scroll down tu, terfikir awat dia marah sangat tu, dia ada kena buli dengan power girl ka, eh mustahil, sebab dia dah Bonda Datuk. Laki dia kena buli ka? Hurmmm tak kanla laki dia level-level tukang kebun, budak pejabatlah pulak? Ntah, tak kosee nak mencari. Hah ni mesti anak kesayangan dia kena buli dengan girl power ni.

hehe---Iyala tu,kan. Bos no 1 kat opis sekarang ni power girl. Saya kena buli ka. Nasibla tidak sebab saya tak berurusan direct dengan dia. Tapi sapa-sapa yang dekat, tu memang macam-macamla citer,kan. Sampai satu masa dia kena Cobit, ada yang sampai hati tulis, tulis tu kat watsap group "ini doa sapalah yang makbul ni" uinaaa---hadoooiii. Dalam group kita-kita aje, yang tak de dia leeerrr---dalam group kita dia, semua tulis molek-molek. Gitulah. 

Saya malas nak terpengaruh dengan aura negetif-benci ni, sebab apa, kita manusia, girl kalau dapat power memang macam tula. Mother Theresa yang orang puji-melambung-lambung tu pun, lepas dia mati, perkerja-pekerja rapat dia ada tulis sisi-buruk dia. Kita bukan malaikat. Saya kalau ada power, ntah macam manalah ropenya, itu pasallah agaknya Tuhan bagi jadi kuli-kuli aje.

The best is, bila berhadapan dengan Power Girl ni, baik masuk telinga kanan, keluar telinga kiri ajelah. Kalau dia kawen pun, belum tentu dia tone-down. Ramai je juga yang dah kawen tapi perangai lagi teruk dari yang belum kawen ni. Tak tahulah kenapa nak attack yang bebelum kawen je----

aha tak pun anak Bonda Datuk kena rejek dengan Power Girl kut. Tu yang dia marah sangat tu he he he--"apa, anak aku tak cukup hensooom ke?"

No comments: