Wednesday, December 30, 2020

Gossip lagi---

 Mok cik x ble move dengan si Loopa ni, lah.

Mana nak move on nya, bos kat opis pun membawang sama. Gitulah dia hebatnya Loopa. Bos kata ada orang tuleh kat internet yang Loopa narsistik-mental. Saya bukan pro-Loopa, tapi ntah ngapa tah mulut ni boleh bacul sungguh dok back-up-Loopa. Boleh saya cakap yang secara ringkasnya Loopa tu dulu kat MRSM Imam pempuan tau! Kau Hadooooo? MRSM Loopa tu plak MRSM Super bukan MRSM. Terendak tu!---

Idakle saya tembak direct macam tu, tapi ringkasnya gitu-gitulah.

Kalau nak kata si Loopa ni narsistik, Mak Cik saya kat rumah tu dah lama perasan yang Neloopa ni tak selesa share pentas MELETOPS dengan retis pempuan baru yang up lebih sikit dari dia, kalau retis lelaki kemain mengedik lagi dia. Pendek-cite, tak payah hurai, orang boleh perasanlah, ko tu jenis kalau boleh, attention tu bagi kat kau sorang aje--- tapi kita apprieciatela---dalam orang takut nak berniqab, Loopa berani pilih jalan yang begitu. Kita dah memang muak le tengok selebriti asyik-asyik keluar internet gaya Kardashian Family- bosan sudah tu. 

Kita nak tengok something yang fresh---- Comel jugak kalu Loopa dengan PU Riz tu. Sajak je derang dua tu. Tapi pakar analisa psiko internet yang mengaku dia sndri kena skodeng dan tulis pasal Loopa kalau tak bule dia bule mereng, kata Loopa mengidam Al-Sultan Kelantan. Dengan bersemayam di atas takhta je boleh puaskan Narsistik dia---- walluaalam. Kita tunggu Mac nanti.

Honestly saya memang tak de masalah bekerja dengan Narsistik ni----

Derang ni senang ko cakap ajelah "you are the best"---kita kuli kalau kita tak angkat bos sendiri, sapa lagi nak ngankat bos kita, kan? Andainya kita jadi makanan ego si Narsistik? Buat bodo dah fokus pada benda which we good at. Macam saya, saya masak. Anda pula bagai mana? Tok sah sakit-sakit kepala, sakit hati dengan manusia-manusia mental ni, tulis itu tulis ini, analisa itu, analisa ini pasal mereka. Kasihani mereka. Mereka terpaksa bergelut melawan sakit sendiri sampai terpaksa makan orang lain yang level noob lagi naif itu.

No comments: