Saturday, May 30, 2015

UJIAN PSIKOLOGI

Saya memang dah agak dah para dewa he he pakar psikologi pasti berminat dengan apa yang kita tulis di diding FB. Dan katanyalah apa yang ditulis di situ boleh memberi petunjuk sama ada anda itu psychopath atau pun sociopath atau simply normal introvert atau extrovert yang simply laaagiiii menghapdate diari kehidupan anda di laman sosial. Untuk bacaan lanjut sudilah kiranya klik di sini.

Lepas baca artikel itu saya pun apa lagi terujalah gitu mau tau saya ni hapa kerekternya. One of my hobby memangla amik test-test ni, tapi masa di sekolah dan kolejlah dulu, dah lama saya tak ambil test ini sebenarnya, last ambil masa ujian entrance untuk gred 27 yang dikelolakan oleh Suruhanjaya perkhidmatan awam...oklah tak moh bebel panjang-panjang meh tengok print screen result yang saya dapat hasil dari menjawab soklan-soklah yang dikemukakan...





Kesimpulanya ada sikit anti sosial, tapi sebab saya dah berumur 25 tahun ke atas, saya tidak menderita antisocial disorder jadi bererti saya bukanlah seorang yang merbahaya yang punya 1001 macam black hidden agenda yang wajar anda jauhi....

Sociopath??? definatelylah saya bukan seorang yang gemar bersosial terlebih amat, saya ini orang yang lebih suka menyendiri, dan nah ini keputusannya...


No comments: