Sunday, May 17, 2015

Berangan Sebentar

Minggu lepas saya berkursus...minggu sebelumnya berkursus juga di tempat yang sama. Tapi minggu yang ini saya berangan yang bukan-bukan. Puncanya saya naik flight tengok movie ntah apa tajuk tah.. cerita ala-ala James Bond gitu. Tapi ceritanya di sini agen Kingsman/Kingston ntah tak ingat tapi ada King, Kinglah.

Jenama K ini tukang jahit, diluarnya, tapi di dalamnya adalah sebuah pertubuhan perisikan elit gitu. hah...Pergi Nilai masuk akademi, cewah kira-kira macam spy jugalahkan. Kerja auditor nih he he he... ada Senior kata. bukan tengok buku sahaja tapi katanya kita tengok gelagat orang..analisa psiko.  So, jom tengoklah betapa kuatnya saya berangan.


Tuu dia pesawat dah tiba...., cerita spy kena ada pesawat. Cer..main sikit runut bunyi cerita James Bond 


Lepak sebentar, selepas check-in.....


sambil-sambil snap gambar persekitaran Akademi



Spy, Agen Kerajaan mesti cergas

Makan makanan sihat


Realitinya yang ini juga yang kena dengan selera saya, jadi saya makan kedua-duanya sekali. 

No comments: