Wednesday, December 21, 2022

Mengumpat Apa Hari Ini

Hari ni dah berapa hari PM10 angkat sumpah ek? Ntahlah tak kiralah pulak. Seperti biasa saya semacam paranoid, bukan paranoidlah tapi berangan. Berangan kengkunun selebriti/pempengaruh yang punya ramai haters. La ni Haters dok asak tanya "eh kau tak takut ke dapat PM homoseks?" Yang takut homoseks/ homofobia tu engkau, bukan aku. ENgkau ENGKAU, ENGKAu. Yang aku berani sangat ni dah kenapa? Tak takut masuk Neraka ka sebab ambil acuh tak acuh je pasal ni? Tak takut jadi macam umat Nabi Luth ka?

Ok beginilah, sejujurnya sapa tak takut masuk neraka, sapa yang mahu end-up macam umat Nabi Luth. Kita memang takut tu. Abeh tu yang relek je tak buat apa-apa pasal PM Homo ni dah kenapa? PM kita homo ke, bukan dia ada bini, anak berjurit, dan dah bercucu ka? Iyalah homo! Eh homo pulak, biseksual sebab ada bidio amoi ada kes Mahkamah, masuk jel 2 kali pasal homo kat sini satu jenayah.

hadooooiiii pada aku baik kau move on sajalah. Kita tengok apa dia cakap, bukan apa dia buat. Especially apa dia cakap sekarang. Semalam dia cakap "no more New Year Countdown" bla bla bla---ala dia munafik tu, depat cakap lain blakang buat lain. Eh diam lah kau please move-on please. Aku tengok depan je blakang-blakang aku tak tengok. So far so good. To melah, so far so good. Kalau kau rasa tak good, like I said before tunggu lagi 5 tahun le.

Aku ni sebona ea sonang je---aku percayalah 100% ustaz-ustaz cakap nanti sini orang sini, giliran sini, Asia Tenggara ni lead Islam. Aku orang Islam aku percaya, walau zaman mana, zaman kegelapan-kebengkokan, Islam tetap benar. Aku tak de sakit-sakit otak dah macam kau, nak memikir, mengharap langkah Sheraton ka, langkah Syeton ka, tak de de---setan, ka Sheraton ka yang menang pada aku itu semua wakil Allah melalui lantikan YDPA. Pilihan Tuhan untuk betulkan agamaNya. Homo ke bi ke, penyamon, perompak ka aku terima je.

Besok kalau betul macam ramalan kau ustaz/ustazah plak lead, lagilah baguskan. Apa aku sesak-sesak kepala nak cerita itu tak betul, ini tak betul. Tahule PM PM dekat Putrajaya ni buat kije dia, kan. Masa PRU orang bagi sebulan dua, hah kau kempenle bagai nak rak, dah habis PRU, masa buat kije. Kami orang gomen ni ada banyak kije tak settle, tak de masa le nak layan kamu orang yang tak pueh ati pasal keputusan sapa PM hat hari tu. PM suruh sambut New Year baca doa je. Lain le kalau dia suruh kami jadi kutu embun, berkumpul kat Depan OPIS dia tunggu detik 12 malam tengok bunga hapi ka, tengok bapuk-bapuk, anak-anak ikan jambu, kakLong Kawasan berarak, buat tiger show ka, kan? Kalau dia suruh buat macam tu hah masa tu memangle wajib kita lawan dia balik, kan? PM suruh baca doa pun kecoh, munafik, munafik, amendele, kan? Tak paham haku.

 


No comments: