Thursday, February 14, 2019

Cerita Boss Ku ex-Boss sebona ea

Saya perati aje sejak dua menjak ni ex boss kami, boss ku deme la ni kemain glemer lagi. Ok nak senang cerita kita panggil dia BossKu lah ya. Mana pegi BossKu orang kerumun. Masa BossKu jadi PM memang mana pergi pun orang kerumun juga, tapi la ni, dalam internet orang suka, luar pun orang suka juga.

Musuh dia kata BossKu dah gila. Tapi saya tengok BossKu gembira. Ramai juga yang kata BossKu akan menang balik. Kerajaan  terkini bakal jadi kerajaan sepenggal. Tak kisahlah sepenggal ke berpenggal-penggal ka, BossKu tetap dah jadi exBossKu sahaja. Boss la ni walau kita tak berapa suka, BossPosterBoy ka, BossPosterMangkuk ka, BossFakeSijil ka, tetap boss hakiki hari ini.

Kita ini gini, ajelah masa dia jadi Bosslah kita tunjuk taat setia, bila dia terpaksa pergi, kita pula terima orang lain, kita move-on dan redha. InsyaAllah keseronkan berkerja akan tiba. Idaklah rasa macam kita kena kawen pakse. Bercinta dengan orang lain, kawen dengan orang lain. Tidur sebantal dengan orang lain, tapi mimpikan orang lain. Tak ke sekse, namanya tu?


No comments: