Monday, March 9, 2020

Cerita Abang Mat

Abang Mat ni bab jelajah menjelajah ni memang dialah sifunya--- his forte???--- Kita memang kagum usaha dia. ko tengok ajelah poster kat bawah tu, Sabtu kat Klang, Ahad kat Durian Tunggal lah pulok. Ala-ala retis buat konsert keliling Malaysia, kan?




Rasa dalam masa dua tahun ni pasti sana-sini Bang Mat akan lead the tour. Dan bila dah buat tour tu mestilah ada cerita yang akan disampaikannya, kan. Macam retis buat konsert, ada lagu-lagu yang dinyanyikan untuk peminat.

Saya taklah pergi ke siri Jelajah Abang Mat ni, sebab minggu tu pulak balik kampung. Kalau tak harus saya dah melangut ke sana. Adoiii yang kat Melaka ni, tak ada publisiti ka, atau saya kat kampung tak bukak watsap, bila message dah beratus-ratus saya deleta tanpa baca.

Tapi saya ada baca sort of laporan/liputan lah yang ditulis oleh warga netizen pasal jelajah ini. Dia kata Abang Mat makin meyakinkan dan matang. Cerita Abang macam saya tulis semalam leerrr---tu la rasa kalau weekend ni derang ada buat jelajah kat sini-sini, area Putrajaya, memang saya nak pergi dengo hihi---nak dengor dan lihat pastu baru boleh komen, kan?


No comments: