Thursday, October 11, 2012

Khabar Baik


Letih, saya memang letih buat masa ini. Letih mempraktikkan pemuliharaan kasih ampai-ampai. Melayan busu saya yang sedang dalam proses pemulihan setelah membuang batu karang, melayan mak saya bla blab la…. Melayan dua wanita yang single ini memang memenatkan. Terutama dari segi emosi. I really wish ada lelaki yang melayan mereka, jadi saya boleh bersenang-senang lenang buat suka hati mak bapak aku, facebook, baca naskah-naskah “serba haram” ehm ehem…(tengah berangan nak mencari open road yang haram itewww) surf internet . No lah saya joking aje. Sebenarnya saya rasa bersyukur kerana diberikan peluang sebegini. Cuba memahami emosi wanita-wanita/ibu mithali yang punya penanda-aras/standard  moral yang tinggi (relativelylah tinggi jika mau dibanding dengan kebejatan moral wanita dalam zaman semua gian nak mengejar itu liberal, ini liberal) dan sebagainya memang satu pengalaman yang berharga saya kira.

Kalau ada yang tertanya-tanya, saya ok ka tak, bole sms aje terus, tak payahlah sms orang ketiga, saya tak makan orang.  Saya ok-ok aje, cuma busy, kalau tak busy overtime mengejar deadline, busy dengan kasih yang berada di siring-siring, yang semua sedang tak berapa sihat dan memerlukan perhatian saya, sampai tak sempat saya nak berfacebook, tak sempat mengupdate blog ini.

No comments: