Wednesday, August 14, 2019

Politik ntah apa-apa tah...

Saya pun tak pastilah by joining benda-benda alah ni will make a different. Honestly saya memang sedih dengan perkembangan terbaru lanskap politik negara kita, walau saya dah bersedia mentally bila Cina DAP memerintah. Hari-hari akan ada je berita yang menyakitkan hati kita terjadi. Nak buat macam mana kuasa dah kau bagi ke dia. Kalau besok dia cabut semua paip cucuh basuh kencing berak kat jamban awam, atau kena kongsi jamban dengan spesis-spesis Adik Rania, makcik dah sedia jadi budak kecik balik, pegi soping, kecing dalam lampin jak. Saya tak heran, Cina memang kiasu, Cina memang biadap, India/ keling Putar alam, talam bermuka-muka. ----- tapi yang saya macam tak boleh terima dan tak bersedia ni, Cina & India, beshe beshe aje, Melayu pulak lelebih, mempertahankan tindakan non-Malay yang menyakitkan hati Melayu, ini.

Saya pun tak pasti ada berapa ketullah Melayu macam saya. Saya rasa dua-tiga-ketul jak kut he he yang dah tua-tua, dan tak kuderat dah tak seberapa ni. Lelain semua memuda lagi ni, semua sukalah tu dengan Cina DAP ni. Itu pakat-pakat dok jilat licin pemimpin-pemimpin DAP ni.

Tapi tu dari dok diam baik saya buat sesuatu, walau saya pun tak pasti nantinya kami akan memang. he he saya sokong sapa menang? Saya lalang? tapi kalau melibatkan Melayu dan Islam, tak berani lagi saya dok sokong Melayu-Melayu macam Mentili tisu, Mujahat dan rakan-rakan dia....

Saya pegi jak program ni, Program ni tak bawak kita masuk syurga pun--- atau janji lepas ni kita boleh tenyeh balik Mentili Jahat dan Tisu. Tapi sekurang-kurangnya dengan menyertai program ini, saya rasa saya Melayu baik.

 
Kawan saya kata saya ni orang yang unik, boleh terima apa sahaja___ tapi ada benda yang saya susah nak terima. Contoh saya tak boleh terima Non-Malay "bunuh Melayu," Melayu pulak mati-mati mempertahankan that Non-Malay.

Melayu Paranoid Non-Malay nak sembelih Malay???? Paranoid lah sangat, kan? Tak mengapalah kali ni saya tak Paranoid secara keseorangan, saya Paranoid secara berjemaah.

Jangan lupa temu-janji hujung minggu nanti ya. Nanti saya rakam gambar, tunjuk berapa ramailah jemaah paranoid yang akan hadir.

No comments: