Hai hai hai, baru aku cakap, kalau Nicky yang taja PMX, aku caya. Caya gitu-gitu je yang tak ada bukti, ala-ala fitna gitu. Aku caya kalau orang fitna PMX dapat duit gengster. Tak de bukti, boleh jadi Fitna ya. Saya ulang FITNA tau. Tetiber hari ni bukak social media, berpusu-pusu masuk tajuk Corporate Mafia. Kita selalu cakap gangster je. Kalau yang boomer tu mungkin derang cakap kongsi gelap. KL Gangster, Abang Long Fadil, Juvana, Polis Evo, kan. Mafia ni uish mak aiii! Malaysia ada Mafia ke?
Tetiber teringat cerita the God Father. Tahniahlah PMX, geng dengan God Father Al_Pacino he he he---Abang Long Fadil apa barang, kan? Idung aje besar. Tak hesem langsung!!! Hadoiii----geli hati betul hari ni ketawa I tergolek-golek. See, mana ada orang Putrajaya stress kalau sebut Tabung Haji. Kami sini happy-happy aje.
Sapalah yang elevate sangat gengster keturunan Kapitan Cina Gee Hin_Hai San yang sepet-sepet, hidung lebar jadi sehensem Al Pacino huh, adoooiii sakit perut den gelak. Ya kau berjuju masuk feed media social den Corporate Mafia-Corporate Mafia. MAFIA tu he he he--- Yang menariknya Rafizi Ramli pakar spin tu yang sebok bercakap pasal Mafia ni. Kenapa tak cakap Gangster atau kongsi gelap je, kan? Kenapa nak cakap MAFIA? Iya ke gangster KL tu level-up MAFIA? Hadoiii si Rafizi bab nak up-upkan benda yang memang beshe-beshe je memang dia pakar. Tak caya klik le link ini
Aku tak de nak cerita fitna apa hari, saja nak bagi tau korang aku gelihati je. Kelako bebeno bunyi MAFIA tu
No comments:
Post a Comment