Saturday, July 6, 2024

BERSAWANG

Rasa macam dah lama tak update sini. Sebona ea idaklah sibuk mana pun, tapi macam dah tak de benda nak tulis, tak isu, macam dah tak de galau yang mendesak untuk diluahkan aje. Macam tenang. Kita tulis ni kan nak waraskan fikiran. Bila kita dah keluarkan benbenda kotor, toxic dari fikiran, kita akan waras. Pada akulah----

Bukan setakat waras, bila kau dah komplen kat sini kat tempat kije kau dah tak banyak komplen dah. So nampak kau cool. Iyalah bagi penjawat awam yang umur dah nak pencen ni, kalau banyak komplen, tak ke pelik, kan? Tak sesuai tu. Dah bertahun kije tak tak matang. Benda sikit nak komplen. Jadi bila kau cool, semua jadi cool, dan ok-ok aje. 

Aku pun tak tahulah sejak dua menjak ni memang aku rasa happy je. Mungkin sakit aku dah makin menyembuh. Atau aku boleh percaya yang kawan-kawan aku tak kisah aku bipolar pun. Aku dah tak malu cerita pengalaman aku bipolar, disorder, tak sedarkan diri, dan macam-macam benda mengarutlah, lah kan. Termasuk cerita aku berebut jodoh online ha ha ha----

Aku rasa kelakarpun ada, rasa macam kena scam pun ada. Barang dah lepas. Tengok barang lepas tak de rasa nak marah pun. Tapi kalau ada yang masih marah dengan aku, tersakiti dengan perbuatan, tingkah-lakuku, aku harap pihak yang tak puas hati dengan aku tu berlapang dada dan boleh maafkan aku.

Tempat kije sini baik-baik aje dan aku harap kekal baik-baik saja. Aku rasa dah tak de benda nak celoteh dah. Tapi kalau ada sambung-sambung tu nanti aku tak tahulah pulak. tetiber rasa nak bercerita, kan?

ok lah itu aje. TA TA 

No comments: