Tuesday, April 18, 2017

Kesian Dia


Pasti ada yang mencemuh saya.... kenapa nak kesian kat dia? Dah gila apa nak kesian dengan orang macam itu, tapi dah saya nak rasa kesian, nak buat macam mana? Rasa kesian hadir dalam hati. Ingat boleh buat-buat drama kesian ka? Sama juga emosi-emosi lain, seperti marah, benci, cinta, kasih dah sayang. Nak saya analisa macam mana sampai saya boleh kesian kat perempuan yang ada orang gelar Malaun Melayu Rosak ni? Itu kamu kena arrange sessi mental torture, dudukkan tempat gelap, tak dapat cahaya matahari yang cukup, kasi saya lapar, mungkin kut saya kan bercerita.

eh apa cer, ni? Bacalah sendiri eh, tak kose mak cik nak ulang cerita eh. Orang tengah mood kesian ni, mana bule mereceh. Tak tahu lagi,ka?

Tapi makcik ada nak komen satu jer.... statement kat bawah ni tak berapa nak cerdik. Lagilah makcik tambah kesian.... bila orang tak berapa cerdik kita bagi jawatan besar, memang kesian kat orang itulah,kan

"No matter who is in the photos or videos in which I allegedly feature, these are major privacy intrusions into that person's life."

sapalah pula "that person" itu ya. ada kembar siam ka? Ada parti lawan upah orang buat pembedahan kosmetik, biar seropa orang lain, atau ble pakai topeng macam Mission Impossible ka,kan. Pakai topeng lepas tu main-main drama merpati 2 sejoli sedang mabuk cinta, gitu?

Buat kata Lim Sian See dalam FB dia pun, hai adik comel ngaku ajelah. Ngaku,kan senang.

No comments: