Sunday, November 30, 2014

PATAH TUMBUH

Patah tumbuh hilang berganti… kan saya dah kata dah. Sebelum ini saya ada cerita pasal satu group cari jodoh yang cukup popular… ops mungkin ini kedengaran sangat jahat lagi menftinah gitu. Truthfully anak-anak muda dengan diketuai seorang duda yang dah tak berapa muda tapi hatinya sentiasa muda lagi hips itu, berniat murni untuk meremajakan sastera Negara, mengisi kelompongan ruang yang ada.

Tapi saya saja suka kata majlis dia itu majlis cari jodoh sebab begitulah kita, walau tak semua, yang kisah sangat pasal jodoh, namun hidup keseorangan tak semua orang boleh beradaptasi dengan baik. Ola.., buat apalah bermalankolik panjang sangat, ini ya.

Ok straight to the point, jika dahulu saya ada cerita pasal  GOODBYE, dan hari ini saya mau memperkenalkan penggantinya. Welcome, walau saya rasa my welcome wish ini sudah basi...Iya adik-adik yang berjiwa seni jangan sedih kerana kepatahan, kerna yang patah dah lama tumbuh tunas baru.

Marilah kita mendoakan kelangsungan aktiviti-aktiviti seni  dan puitis ini. Amin…


Gambar saya curi di Rumah Titi

Note: offcourselah saya hanya promosi aje, tapi tak join. Tak sesuai kakak nak join orang muda macam korang berseronok eh….have fun.

No comments: