Tuesday, December 10, 2013

Sayangilah Wanita Pilihan Dia

Minggu lepas yang lalu saya rasa macam nak tonton Troy di TV2, tapi memandangkan Isnin kerja, saya tak  sangguplah mau berjaga hingga jam 3 pagi semata-mata nak menengok dada bidang pujaan hati saya yang telanjang itu. Dadanya sahaja yang tak bertutup ok. Jangan kamu membayangkan keseluruhannya tak bertutup sama. Wow seksinya dia. Sapa lagi kalau bukan Brad Pitt.

Keesokkan harinya saya menggoogle tentang Helen. Seronok betul saya baca pasal dia. Pasal Wiki memberi tahu saya, pasal Helenlah berakhirnya era pahlawan-pahlawan di zaman itu. Pasal Helenlah mereka bergaduh dan kerajaan mereka hancur.

Asal Helen dari ibunya yang keliru tak dapat mengesahkan siapa bapa Helen. Zues ka atau suaminya. Helen memang hebat. Pujaan ramai jejaka. Hebatnya Helen, pedang yang tajam boleh dia tumpulkan. Pun begitu kerana dia, satu peradaban dunia jadi hancur.

Suka tidak suka pada akhir zaman ini ramai yang berwaspada-pada akan kehadiran seorang Helen.

‘****
Saya sangat gembira melihat Ibu Zain Saidin yang menerima Che Ta dengan tangan terbuka.

Pada masa yang sama sepanjang minggu lepas saya macam rasa Ibu Johan Asyari tak boleh terima Lana Nordin, tapi mungkin juga tidak begitu. Mungkin hanya peminat Johan sahaja yang paranoia kan kununnya Lana Nordin sudah mengunakan ilmu hitam terhadap Johan.

Harapnya ia hanyalah sebuah Paranoia Peminat-peminat Johan yang terlalu inginkan Johan bersanding dengan Shiela Amzah. Harapnya jua tak lama lagi saya akan dapat tengok Johan dan Lana dalam program macam Zain dan Che Ta di kaca TV.

“*****
Tika Paris membawa pulang Helen
Sepertinya inilah dia, inilah dia
Kehancuran yang diramal
Tukang tilik

Takdir TROJAN, takdir kehancuran
  adakah sudah di tilik  Melayu rebah di tangan WANITA?

sedangkan nabi mengajar kita berlemah-lembut dengan wanita

No comments: